Μικροί Φωτογράφοι

    Τις τελευταίες μέρες γίναμε φωτογράφοι! Προσπαθήσαμε να βγάλουμε ωραίες φωτογραφίες και νομίζουμε πως τα καταφέραμε:






Το Δημαρχείο της Σύρου όπως φαίνεται από το σπίτι μου



Το κουνέλι μου, ο Γρηγόρης, που είναι έναν χρόνο μεγαλύτερός μου

Τα μελλοντικά ζουμπούλια
Από Παναγιώτη Κ.



Η μικρή γαλάζια εκκλησία που βρίσκεται στη γειτονιά μου\
Από Δήμητρα Λ.






Οι χελώνες μου
Από Δώρα Α.





Η γειτονιά μου
Από Στέλιο Δ.




Το μπαλκόνι της Σύρου
Από Αντώνη Ρ.





Η θέα από τη βεράντα μου
Από Γιώργο Σ.





Η εκκλησία στη βροχή
Από Θάνο Λ.





Το λουλούδι
Από Άγγελο Ρ.







Ο λαγός μου, ο Ηρακλής
Από Κωνσταντίνο Χ.




Το άγαλμα του Ανδρέα Μιαούλη

Η Ερμούπολη


Το Δημαρχείο της Σύρου
Από Μιχάλη Κ.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όλες οι φωτογραφίες ήταν υπέροχες και είχαμε όλοι ωραία γούστα Θάνος Λ.

Ανώνυμος είπε...

Οι φωτογραφίες είναι πολύ ωραίες!
Αντώνης Ρ.

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι ο Κωσταντίνος ωα βρει το γλυκούλι Ηρακλή με αγάπη Δώρα

Δημοσίευση σχολίου