Χριστουγεννιάτικες Ζωγραφιές


Από Στέλιο Δ.







Από Άγγελο Ρ.










"Το χιονισμένο σπίτι"

Από Άννα Μ.





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

    Ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ (William Shakespeare)ήταν ένας από τους σπουδαιότερους ποιητές και θεατρικούς συγγραφείς.Θεωρείται μια από τις κορυφαίες μορφές της παγκόσμιας λογοτεχνίας.Τα έργα του έχουν μεταφραστεί στις περισσότερες γλώσσες του κόσμου, ενώ τα θεατρικά του παίζονται έως σήμερα, διατηρώντας αμείωτο το ενδιαφέρον.Ο Σαίξπηρ κατάφερε να χειριστεί με απόλυτη δεξιοτεχνία τόσο την κωμωδία όσο και το δράμα και την τραγωδία.Τα έργα του διαπνέονται από μία βαθειά κατανόηση της ανθρώπινης φύσης και παραμένουν επίκαιρα.Τα πρώτα σονέτα του Σαίξπηρ δημοσιεύτηκαν το 1609, αν και γράφτηκαν λίγα χρόνια νωρίτερα.




Από Στέλιο Δ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
2011 ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ







Από Κωνσταντίνο Χ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Το χρήμα

    Χρήμα είναι οποιοδήποτε εμπορεύσιμο αγαθό. Η υπηρεσία που χρησιμοποιείται από μια κοινωνία ως υποκατάστατο αξίας, ένα μέσο ανταλλαγής, και μια μονάδα   υπολογισμού. Κάποιοι τα διεκδικούν μανιακά, και τους κάνει πολύ κακό! Η αξία των χρημάτων προκύπτει κατά ένα μέρος από τη χρησιμότητά του ως μέσο ανταλλαγής. Τα προϊόντα ήταν η πρώτη μορφή χρημάτων που εμφανίστηκαν. Οι άνθρωποι αντάλλαζαν τρόφιμα, πριν δημιουργηθούν τα χρήματα.



Από Στέλιο Δ.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Δομήνικος θεοτοκόπουλος

    Ο Δομήνικος θεοτοκόπουλος ή El Greco, που σημαίνει ο Έλληνας, γεννήθηκε το 1541 στην Κρήτη όπου τότε την είχαν καταλάβει οι Βενετοί. Ο ζωγράφος είχε ασχοληθεί με την ζωγραφική και ειδικότερα με την αγιογραφία όταν ήταν ακόμα στην Κρήτη. Αργότερα το 1566 (χρονιά που ίσως πέθανε ο πατέρας του)σε ηλικία 25 χρονών έφυγε από το Ηράκλειο της Κρήτης για τη Βενετία. Εκεί σπούδασε ζωγραφική με δάσκαλό του τον Τιτσιάνο (πολύ σπουδαίος Ιταλός ζωγράφος της Αναγέννησης) για δύο ή τρία χρόνια. Το 1570 γνωρίζουμε ότι αναχώρησε για την Ρώμη και ότι έμεινε εκεί  λίγα χρόνια για να ξαναγυρίσει στην Βενετία. Από την Βενετία έφυγε για την Ισπανία ίσως για να αποφύγει την μεγάλη επιδημία χολέρας που σκότωσε και τον Τιτσιάνο. Τελικά εγκαταστάθηκε στο Τολέδο όπου και δούλευε.Εκεί πήρε σημαντικές παραγγελίες και από άλλες περιοχές της Ισπανίας. Όμως για την περίοδο αυτή οι πληροφορίες για την ιδιωτική του ζωή είναι λίγες  και αλληλοσυγκρουόμενες.  Γνωρίζουμε ότι πιστή σύντροφος του ήταν η Ντόνια Χερόνιμα ντε λας Κουέβας με την οποία απόκτησε ένα γιο τον Γιώργη Μανουήλ. Δεν γνωρίζουμε όμως αν οι οικονομικές συνθήκες της ζωής του ήταν άνετες ή όχι αν και ξέρουμε ότι ο ζωγράφος ήταν ιδιαίτερα παραγωγικός. Πέθανε στις 7 Απριλίου του 1614 σε ηλικία 73 χρονών.


 Η πέμπτη σφραγίδα της αποκαλύψεως ή το όραμα του Αγίου Ιωάννη. Ο Άγιος Ιωάννης ατενίζει τον ουρανό, ενώ οι ψυχές των μαρτύρων περιμένουν τα λευκά ενδύματα που φέρνουν οι άγγελοι.




 Προσωπογραφία του Καρδινάλιου Φερνάντο Νίνιο ντε Γκεβάρα (μεγάλου Ιεροεξεταστή)



Πληροφορίες από σειρά βιβλίων οι Μεγάλοι Ζωγράφοι (από την Αναγέννηση στον Γκρέκο)


Από Δήμητρα Λ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Έργα μεγάλων Ελλήνων ζωγράφων


Από Κωνσταντίνο Χ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Ελληνική μυθολογία

    Όταν λέμε ελληνική μυθολογία εννοούμε όλους τους μύθους της Ελλάδας.Συνήθως έχει σχέση με την Αρχαιοελληνική ή Βυζαντινή ιστορία.Ως ελληνική μυθολογία ορίζεται επίσης η αφήγηση των ιστοριών που δημιουργήθηκαν από τους αρχαίους Έλληνες, και αφορούσαν τους θεούς και τους ήρωες τους, τη φύση του κόσμου και τις τελετουργικές πρακτικές λατρείας τους.Οι σύγχρονοι μελετητές αναφέρονται στους μύθους και τους μελετούν σε μία προσπάθεια να κατανοήσουν τους θρησκευτικούς και πολιτικούς θεσμούς των αρχαίων Ελλήνων και, γενικά, τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό.Οι χρονολογικά μεταγενέστεροι όμως μύθοι εντάσσονται συνήθως στους χώρους επικράτειας της Λαογραφίας και δεν αφορούν στη μυθολογία με τη στενή έννοια της φράσης.




Από Στέλιο Δ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Δομήνικος Θεοτοκόπουλος - El Greco

    
Αυτοπροσωπογραφία(;) (π. 1590-1600),
Λάδι σε μουσαμά, 52,7x46,7 εκ., Νέα Υόρκη, Μητροπολιτικό Μουσείο



Ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος (15417/4/1614), γνωστός επίσης με τo ιταλικό προσωνύμιο El Greco, δηλαδή ο Έλληνας, ήταν Kρητικός ζωγράφος, γλύπτης και αρχιτέκτονας της Ισπανικής αναγέννησης. Έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του μακριά από την πατρίδα του, δημιουργώντας το κύριο σώμα του έργου του στην Ιταλία και στην Ισπανία. Εκπαιδεύτηκε αρχικά ως αγιογράφος στην Κρήτη, που αποτελούσε τότε τμήμα της ενετικής επικράτειας, και αργότερα ταξίδεψε στη Βενετία. Στην Ιταλία επηρεάστηκε από τους μεγαλύτερους δασκάλους της ιταλικής τέχνης, όπως τον Τιντορέτο και τον Τιτσιάνο, του οποίου υπήρξε μαθητής, υιοθετώντας στοιχεία από τον μανιερισμό. Το 1577 εγκαταστάθηκε στο Τολέδο, όπου έζησε μέχρι το τέλος της ζωής του και ολοκλήρωσε ορισμένα από τα πιο γνωστά έργα του.

    Υφολογικά, η τεχνοτροπία του Ελ Γκρέκο θεωρείται έκφραση της Βενετικής σχολής και του μανιερισμού όπως αυτός διαμορφώθηκε στο δεύτερο μισό του 16ου αιώνα. Παράλληλα χαρακτηρίζεται από προσωπικά στοιχεία, προϊόντα της τάσης του για πρωτοτυπία, τα οποία όμως δεν βρήκαν μιμητές στην εποχή του, γεγονός που δεν ευνόησε και τη συνέχειά τους. Η μπαρόκ τεχνοτροπία που εκτόπισε τον μανιερισμό, αλλά και τα αμέσως μεταγενέστερα καλλιτεχνικά ρεύματα που δεν αντιμετώπισαν ευμενώς το ύφος του, είχαν ως αποτέλεσμα να αγνοηθεί το έργο του Γκρέκο τους επόμενους αιώνες. Στη διάρκεια του 20ού αιώνα, αναγνωρίστηκε ως πρόδρομος της μοντέρνας τέχνης που αξιοποίησε στοιχεία της Ανατολικής και Δυτικής παράδοσης, και το έργο του επανεκτιμήθηκε, διατηρώντας μέχρι σήμερα δεσπόζουσα θέση ανάμεσα στους μείζονες ζωγράφους όλων των εποχών.

    Έργα του El Greco εκτίθενται σε πολλά μεγάλα μουσεία σε όλο τον κόσμο. Μερικά από αυτά βρίσκονται και στην Ελλάδα ακόμα και στη ΣΥΡΟ.



Η Κοίμηση της Παναγίας (περ. 1567, τέμπερα σε ξύλο, 61,4x45 εκ.),

    Ανακαλύφθηκε το 1983 στη Σύρο. Έχει μεταφερθεί εδώ πιθανότατα από Ψαριανούς εποίκους μετά την καταστροφή των Ψαρών, αποτελεί το πρώτο σωζόμενο έργο του με την υπογραφή του. Βρίσκεται στην Εκκλησία της Κοίμησης της Παναγίας, στην Ερμούπολη.






El Espolio – Ο διαμερισμός των ιματίων του Χριστού,
1577-9, λάδι σε μουσαμά, 285 x 173 εκ., Τολέδο, Καθεδρικός Ναός





Ταφή του κόμη του Οργάθ (1586-88),
Λάδι σε μουσαμά, 480x360 εκ., Τολέδο, Άγιος Θωμάς

    O πίνακας περιλαμβάνει δύο διακριτές περιοχές. Στο κάτω μέρος της σύνθεσης απεικονίζεται η κηδεία του κόμη, ενώ στο άνω μέρος, που συμβολίζει τον παράδεισο, η ψυχή του μεταφέρεται από έναν άγγελο, έχοντας πάρει τη μορφή ενός παιδιού. Σύμφωνα με ένα θρύλο, τη στιγμή της ταφής τού κόμη εμφανίστηκαν ως εκ θαύματος ο Άγιος Στέφανος και ο Άγιος Αυγουστίνος. Έχει υποστηριχθεί πως ορισμένες μορφές του πίνακα απεικονίζουν επιφανείς προσωπικότητες του Τολέδου. Ειδικότερα, μία από τις μορφές στη δεξιά πλευρά του πίνακα ταυτίζεται με τον Αντόνιο δε Κοβαρούμπιας, συγκρίνοντας με την προσωπογραφία του, την οποία φιλοτέχνησε ο Γκρέκο το 1600.





Το Μαρτύριο του Αγίου Μαυρίκιου (1580-82),
λάδι σε μουσαμά, 448x301 εκ., Εσκοριάλ, Μοναστηριακή Εκκλησία Αγίου Λαυρεντίου

Ο Άγιος Μαυρίκιος απεικονίζεται στον πίνακα δύο φορές, σε πρώτο πλάνο στραμμένος προς το θεατή και στο αριστερό άκρο του πίνακα, δίπλα από την αποκεφαλισμένη μορφή.

(Βικιπαίδεια)


Από Άγγελο Ρ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Χριστουγεννιάτικα Ποιήματα

Οι μαθητές του Δ΄1 έγραψαν τρία ομαδικά χριστουγεννιάτικα ποιήματα και σας τα παρουσιάζουν μαζί με συνοδευτικές ζωγραφιές που έφτιαξαν:


Το ποίημα των Χριστουγέννων

Το παιδί και η γιορτή
είναι φίλοι κοντινοί.
Ο Αϊ - Βασίλης θα φανεί,
μα στο τέλος θα χαθεί.
Τα παιδιά στα σκοτεινά
χαίρονται που θα τον δουν ξανά.

Ο Ρούντολφ με μύτη φωτεινή
βλέπει κι έρχεται στη Γη.
Ο Αϊ - Βασίλης δίνει δώρο στο παιδί
κι εκείνο αναφωνεί: « Ο Αϊ Βασίλης ήρθε στη Γη!».






Ομάδα: « Οι φίλοι του δέντρου »
Αγγελική Μ.,     Δώρα Α.,      Άγγελος Ρ.,      Κωνσταντίνος Χ.,      Φαίδρα Δ.





Τα Χριστούγεννα

Χαρούμενα το δέντρο στολίζουν τα παιδάκια
με μπάλες και λαμπάκια.
Ο Αϊ - Βασίλης με τα ξωτικά
φέρνει δώρα στα παιδιά.

Η μαμά και τα παιδάκια
φτιάχνουν μελομακάρονα και κουραμπιεδάκια.
Τα παιδιά λένε κάλαντα στα μαγαζιά
και τραγουδούν μελωδικά.

Το χιόνι είναι λευκό
και τ’ αστέρι είναι λαμπρό.
Και θα κάνω μια ευχή
που θα βγει αληθινή!









Ομάδα : « οι Δύτες »
Άννα Μ.,      Δήμητρα Λ.,      Στέλιος Δ.,      Θάνος Λ.





Ήρθαν τα Χριστούγεννα

Ήρθαν τα Χριστούγεννα!
Χιόνι έπεσε πολύ
στης γιαγιάς μου την αυλή.

Στολίσαμε το δέντρο
 με στολίδια αστραφτερά
και πολύ φανταχτερά.

Πάνω – πάνω στην κορφή
το αστέρι κυριαρχεί
σε ολόκληρη τη Γη.

Φάγαμε μελομακάρονα ζεστά,
φρέσκα – φρέσκα και καλά
και πολύ λαχταριστά.

Ο Αϊ - Βασίλης ήρθε πάλι
δώρα να μας φέρει
 και χαρά μεγάλη!











Ομάδα: « Το δάσος του Αμαζονίου »
Αντώνης Ρ.,      Παναγιώτης Β.,      Μιχάλης Κ.,      Παναγιώτης Κ.,     Εύα Τ.





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Βίνσεντ βαν Γκογκ (Vincent Willem van Gogh)

    Ο Βίνσεντ βαν Γκογκ (Vincent Willem van Gogh, προφορά στα ολλανδικά: Βίνσεντ φαν Χοχ) (30 Μαρτίου 1853 – 29 Ιουλίου 1890) ήταν Ολλανδός ζωγράφος. Εν ζωή, το έργο του δεν σημείωσε επιτυχία ούτε ο ίδιος αναγνωρίστηκε ως σημαντικός καλλιτέχνης. Ωστόσο, μετά το θάνατό του, η φήμη του εξαπλώθηκε πολύ γρήγορα και σήμερα αναγνωρίζεται ως ένας από τους σημαντικότερους ζωγράφους όλων των εποχών.
    Η επίδραση του στα μεταγενέστερα κινήματα του εξπρεσιονισμού, του φωβισμού αλλά και εν γένει της αφηρημένης τέχνης, θεωρείται καταλυτική.





Από Φαίδρα Δ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Καπέλα Σιξτίνα (ιτ.: Cappella Sistina) - Μιχαήλ Άγγελος

    Ο Μικελάντζελο ντι Λουντοβίκο Μπουοναρότι Σιμόνι (Michelangelo di Lodovico Buonarroti Simoni, 6 Μαρτίου 1475 - 18 Φεβρουαρίου 1564), γνωστός περισσότερο ως Μιχαήλ Άγγελος, ήταν γλύπτης, ζωγράφος, αρχιτέκτονας και ποιητής της Αναγέννησης. Σήμερα αναγνωρίζεται ως ένας από τους σπουδαιότερους δημιουργούς στην ιστορία της τέχνης. Υπήρξε ο μοναδικός καλλιτέχνης της εποχής, του οποίου η βιογραφία εκδόθηκε πριν το θάνατό του, στους Βίους του Τζόρτζιο Βαζάρι, ο οποίος επέλεξε να τον τοποθετήσει στην κορυφή των καλλιτεχνών, χρησιμοποιώντας για τον Μιχαήλ Άγγελο το προσωνύμιο ο θεϊκός (Il Divino). Στα δημοφιλέστερα έργα του ανήκουν οι νωπογραφίες που φιλοτέχνησε για το Παπικό παρεκκλήσιο του Βατικανού (Καπέλα Σιξτίνα), το άγαλμα του Δαβίδ και η Πιετά (αποκαθήλωση) στην Βασιλική του Αγίου Πέτρου, στη Ρώμη.
   Υ.Γ. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html μπορούμε να κανουμε περιήγηση στην Καπέλα Σιξτίνα. Σέρνοντας το ποντίκι κινούμαστε μέσα στον χώρο και με ρολάρισμα κάνουμε ζουμ στις τοιχογραφίες. Είναι εντυπωσιακό! Θα ζητήσει το πρόγραμμα  Quick Time εάν δεν είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή.

Από Φαίδρα Δ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Πρωτότυπα σήματα

    Στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας οι μαθητές του Δ΄ 1 σχεδίασαν δικά τους πρωτότυπα σήματα και σας τα παρουσιάζουν:














  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Μετατροπή μεικτών σε κλάσματα

    Πατήστε την παρακάτω εικόνα, για να παίξετε ένα πολύ εύκολο παιχνίδι. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μετατρέψετε μερικά κλάσματα σε μεικτούς!!! Μην ξεχάσετε να πατήσετε start για να ξεκινήσει το παιχνίδι.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Μετατροπή κλασμάτων σε μεικτούς

    Πατήστε την παρακάτω εικόνα, για να παίξετε ένα πολύ εύκολο παιχνίδι. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μετατρέψετε μεικτούς αριθμούς σε κλάσματα!!! Μην ξεχάσετε να πατήσετε start για να ξεκινήσει το παιχνίδι.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Επίσκεψη στο Βιομηχανικό Μουσείο Ερμούπολης


    Την Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2010, τα δύο τμήματα της Δ΄ τάξης επισκέφθηκαν το Βιομηχανικό Μουσείο Ερμούπολης, όπου φιλοξενούνται πολλές παλιές μηχανές και εξοπλισμός από διάφορα εργαστήρια και εργοστάσια της Ερμούπολης, καθώς και η συλλογή από το ναυάγιο του ατμόπλοιου "Πατρίς". Οι μαθητές έμαθαν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα και εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα του μουσείου. Έγραψαν, λοιπόν,  τις εντυπώσεις τους και σας τις παρουσιάζουν μαζί με φωτογραφίες και ζωγραφιές τους από το χώρο του μουσείου:


     Στο βιομηχανικό μουσείο μου έκανε εντύπωση ο κινητήρας, το μεγάλο σιδερένιο κομμάτι του πλοίου που είχε βυθιστεί και ο αργαλειός. Επίσης, μου άρεσε η μασουρίστρα και αυτό το μηχάνημα που το πήραν από την Αγγλία.
Αλέξανδρος Π.

Στο βιομηχανικό μουσείο μου έκανε εντύπωση ο κινητήρας μιας βάρκας, το μαγαζί «Χαραλαμπίδης», ο μεγάλος τροχός και ο αργαλειός.
Αμαρίλντο Τ.

    Στο βιομηχανικό μουσείο πέρασα πολύ ωραία! Με εντυπωσίασαν πολύ οι δύο τροχοί, ο μεγάλος και ο μικρός, που τους πήραμε από το ναυάγιο.
Νίκος Γ.

    Μου έκανε εντύπωση ο κινητήρας της βάρκας, που την έκανε να κινείται. Επίσης, μου άρεσε ο τροχός του «Πατρίς» και το μεγάλο μηχάνημα που έφτιαχναν τα κουβάρια. Το μουσείο ήταν υπέροχο!
Ιωάννα Π.

    Με εντυπωσίασε ο κινητήρας της βάρκας, που είχαν παλιά στη Σύρο και μου άρεσε πολύ ο τροχός του καραβιού «Πατρίς», που είχε βυθιστεί στην Κέα.
Μπεσάρτ Λ.


    Πιο πολύ μου άρεσε ο κινητήρας του πλοίου. Επίσης, μου άρεσε πολύ ο γιγάντιος τροχός, που είχε βγει από τη θάλασσα. Πέρασα φανταστικά!
Ιωσήφ Α.



    Στο βιομηχανικό μουσείο είδαμε πολλά ωραία πράγματα. Μου έμειναν ο τυπογράφος και το μαγαζί με τα παλιά ρούχα, που άρχισε να δουλεύει το 1896 και λόγω του πολέμου έκλεισε το 1940. Το όνομα του μαγαζιού ήταν «Χαραλαμπίδης». Επίσης, μου άρεσε το μηχάνημα που έφτιαχνε καραμέλες. Μετά είδαμε ένα μεγάλο τροχό, αλλά πιο πολύ το μηχάνημα καραμελών και ο τυπογράφος.
Μάξιμος Φ.

    Μου έκανε εντύπωση ένα παλιό μαγαζί για γυναίκες. Το μαγαζί ονομαζόταν «Χαραλαμπίδης». Επίσης, μου άρεσε ο αργαλειός, που ήταν μεγάλος. Ήταν ένα πολύ ωραίο μουσείο!
Σταυρίνα Σ.

    Με εντυπωσίασε πιο πολύ ο κινητήρας. Αυτό ήταν ένας τροχός που παλιά τον έβαζαν στις βάρκες και στα πλοία για να μπορούν να κινηθούν. Μου άρεσε επίσης πάρα πολύ ένα μαγαζί, που υπήρχε στα παλιά χρόνια και λεγόταν «Χαραλαμπίδης».
Στέλλα Χ.

    Στο βιομηχανικό μουσείο πέρασα πολύ ωραία και μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Με εντυπωσίασε το παλιό φωτοτυπικό και επίσης μου άρεσε που ο κύριος μας εξήγησε πώς δημιουργήθηκε η Ερμούπολη. Μου άρεσε ακόμα ο κινητήρας μιας βάρκας, που τον βάλαμε και δούλεψε μπροστά μας, το ναυάγιο, ο αργαλειός και πολλά άλλα πράγματα. Ήταν φανταστικά! Να πάτε κι εσείς μια επίσκεψη  να δείτε αυτά τα ωραία πράγματα.
Φαίη Ρ.

    Μου έκανε εντύπωση ένα μηχάνημα που μοιάζει με παλιός εκτυπωτής. Εκεί υπήρχε μια σφραγίδα με ένα κείμενο, όπου έβαζαν πάνω το χαρτί, το καπάκωναν, τραβούσαν ένα μοχλό και έβγαινε τυπωμένο. Ήταν πολύ ενδιαφέρον! Θα ήθελα να ξαναπάω!!!
Δήμητρα Λ.

    Περισσότερη εντύπωση μου έκανε μία πράσινη μηχανή πλοίου, που η προπέλα της κινούνταν με ένα μοχλό που δούλευε ακόμα!
Στέλιος Δ.

    Στο μουσείο μού άρεσε η πρέσα με την οποία σφράγιζαν τα πράγματα χωρίς να χαλούν τίποτα.
Δώρα Α.

    Από τα εκθέματα του Βιομηχανικού Μουσείου μού άρεσε ο τροχός, η πρέσα και η μηχανή του πλοίου.
Παναγιώτης Κ.

    Μου έκανε περισσότερη εντύπωση το ναυάγιο που έγινε κοντά στην Κέα, οι μηχανές των πλοίων και ιδιαίτερα η μηχανή που γυρνούσε η προπέλα της. Επίσης μου άρεσε ο αργαλειός που ρύθμιζαν με τα μικρά ξυλάκια το σχήμα που θα υφάνει.
Αντώνης Ρ.

    Απ’ όλα τα εκθέματα του Βιομηχανικού Μουσείου αυτά που μου άρεσαν ήταν: η μηχανή πλοίου, η προπέλα ενός μικρού σκάφους και ο αργαλειός.
Παναγιώτης Β.

    Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η μηχανή του αργαλειού. Ήταν μια μεγάλη περίεργη μηχανή, που στα παλιά χρόνια έφτιαχνε υφαντά.
Κωνσταντίνος Χ.

    Απ’ όλα αυτά που είδα στο Βιομηχανικό Μουσείο μου άρεσε πολύ ο τροχός. Ήταν πολύ  μεγάλος και μάλλον αρκετά βαρύς. Επίσης μου έκαναν εντύπωση οι μηχανές που ήταν εκεί και γι’ αυτό θέλω πολύ να το ξαναεπισκεφθώ.
Μιχάλης Κ.

    Στο Βιομηχανικό Μουσείο μού άρεσαν πιο πολύ οι μινιατούρες των πλοίων. Επίσης είδα έναν παλιό εκτυπωτή που μου άρεσε και θέλω να ξαναπάω.
Άγγελος Ρ.

    Στο μουσείο είχε φανταστικά πράγματα! Τα πλοία ήταν τα αγαπημένα μου. Είχε και μικρά πλοία φτιαγμένα από ξύλο. Έμαθα σημαντικά πράγματα.
Φαίδρα Δ.

    Στο μουσείο μου άρεσε πιο πολύ ο τροχός, γιατί έμοιαζε πολύ με τη ρόδα στο Λούνα Παρκ. Θα ήθελα πολύ να ξαναπάω!
Αγγελική Μ.

    Όταν πήγα στο Βιομηχανικό Μουσείο, έμαθα πως στα σχέδια του Δημαρχείου της Ερμούπολης είχαν σκεφτεί να βάλουν θόλους. Επίσης με εντυπωσίασε ότι είχαν συντηρήσει τα σχέδια του Δημαρχείου τόσο καλά.
Γιώργος Σ.

    Με εντυπωσίασαν αυτές οι δύο μηχανές που λέγονται πρέσες και έκλειναν τα πακέτα με ένα μοχλό. Η πρώτη είχε φτιαχτεί στην Αγγλία και η δεύτερη στη Σύρο.
Θάνος Λ.

    Στο Βιομηχανικό Μουσείο έμαθα για την πρέσα, τη μηχανή του πλοίου, τον τροχό κ.α. Ο τροχός ήταν πολύ μεγάλος. Είδα πολλές φωτογραφίες για πολλά πράγματα και είδα μικρά καράβια που μου άρεσαν πολύ.
Εύα Τ.

    Στο βιομηχανικό Μουσείο είδα και έμαθα πολλά και καινούρια πράγματα. Η αίθουσα με τα ποτήρια και με τα άλλα αντικείμενα, που βρέθηκαν μέσα σε πλοία που είχαν βυθιστεί, μου άρεσε περισσότερο απ’ όλα.
Άννα Μ. 






























Ευχαριστούμε πολύ το προσωπικό του Βιομηχανικού Μουσείου για τη φιλοξενία και την ξενάγηση!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS