Οι αγαπημένοι μας πίνακες ζωγραφικής

    Ο αγαπημένος μου πίνακας ζωγραφικής λέγεται "Φθινοπωρινές δουλειές" και είναι του Γάλλου ζωγράφου Friesz Othon. Μου αρέσει γιατί έχει πολύ ωραία φωτεινά χρώματα. Παρουσιάζει ένα όμορφο τοπίο με απλό τρόπο. Μου αρέσει ακόμη που στον πίνακα δεν υπάρχουν λεπτομέρειες των ανθρώπων και της φύσης π.χ. χαρακτηριστικά προσώπων, κλαδιών κ.τ.λ. αλλά τελικά το σύνολο είναι υπέροχο!!!!!!


Από Δήμητρα Λ.


Μου αρέσει αυτός ο πίνακας διότι μας δείχνει την απανθρωπιά, τη βιαιότητα και την απόγνωση του πολέμου. Ονομάζεται "Γκερνίκα ή Γκουέρνικα" και είναι έργο του Πικάσο:



Από Παναγιώτη Β.


Σας αρέσει αυτή η ζωγραφιά; Εμένα ναι, γιατί ο Leonardo Da Vinci έχει προσέξει ακόμα και την πιο μικρή λεπτομέρεια!!! Ονομάζεται " Ο Μυστικός Δείπνος"


Από Μιχάλη Κ.





Μου αρέσει γιατί είναι πολύ ζωντανός και μοιάζει με φωτογραφία. Είναι του Adrien Moreau.


Από Αντώνη Ρ.


Ο πίνακας λέγεται το “Προσκύνημα του Ιησού”. Μου αρέσουν τα ζωντανά χρώματα και τα πρόσωπα των ανθρώπων που κοιτάνε προς τα πάνω για να δουν τον Ιησού. Είναι έργο του Μιχαήλ Άγγελου


Από Θάνο Λ.



Αυτός  ο πίνακας μ´ άρεσε για τα γεωμετρικα σχήματά του και τα χρώματα. Και οταν τον παρατηρείς, ανακαλύπτεις πολλά πράγματα και συναισθήματα. Είναι του Καντίνσκι.





Από Γιώργο Σ.


Αυτός μάλλον είναι ο Νταλί. Ο Νταλί πάντα ζωγράφιζε έτσι,δηλαδή σώματα, πρόσωπα, χέρια και πόδια, που συχνά δεν είναι ενωμένα. Τις σκιές και την άμμο δεν τις καλοπέτυχε, αλλά το βουνό, η λίμνη και ειδικά το αυτί είναι κα-τα-πλη-κτι-κά!! Το μουστάκι είναι λίγο παρατραβηγμένο ...  




Από Στέλιο Δ.







    Αυτή είναι η Μόνα Λίζα ντελ Τζοκόντο ή αλλιώς μόνο «Τζοκόντα». Είναι ένα από τα πιο γνωστά έργα του Λεονάρντο ντα Βίντσι. Βρίσκεται στο μουσείο του Λούβρου, στο Παρίσι. Είναι περίπου 500 χρονών και ακόμα κανείς δεν ξέρει σίγουρα γιατί έχει αυτό το αινιγματικό χαμόγελο. Γι’αυτό μου αρέσει και θέλω να τη μοιραστώ μαζί σας.



Πηγή: Λεονάρντο ντα Βίντσι, Μεγάλοι ζωγράφοι, Βιβλιοθήκη Τέχνης, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ - 2006

Από Άγγελο Ρ.


Ίσως ο πιο αξιοθαύμαστος πίνακας!!!!
Έργο του Λεονάρντο Ντα Βίντσι το οποίο βρίσκεται στο Λούβρο.



Από Κωνσταντίνο Χ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου