Επίσκεψη στο Βιομηχανικό Μουσείο Ερμούπολης


    Την Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2010, τα δύο τμήματα της Δ΄ τάξης επισκέφθηκαν το Βιομηχανικό Μουσείο Ερμούπολης, όπου φιλοξενούνται πολλές παλιές μηχανές και εξοπλισμός από διάφορα εργαστήρια και εργοστάσια της Ερμούπολης, καθώς και η συλλογή από το ναυάγιο του ατμόπλοιου "Πατρίς". Οι μαθητές έμαθαν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα και εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα του μουσείου. Έγραψαν, λοιπόν,  τις εντυπώσεις τους και σας τις παρουσιάζουν μαζί με φωτογραφίες και ζωγραφιές τους από το χώρο του μουσείου:


     Στο βιομηχανικό μουσείο μου έκανε εντύπωση ο κινητήρας, το μεγάλο σιδερένιο κομμάτι του πλοίου που είχε βυθιστεί και ο αργαλειός. Επίσης, μου άρεσε η μασουρίστρα και αυτό το μηχάνημα που το πήραν από την Αγγλία.
Αλέξανδρος Π.

Στο βιομηχανικό μουσείο μου έκανε εντύπωση ο κινητήρας μιας βάρκας, το μαγαζί «Χαραλαμπίδης», ο μεγάλος τροχός και ο αργαλειός.
Αμαρίλντο Τ.

    Στο βιομηχανικό μουσείο πέρασα πολύ ωραία! Με εντυπωσίασαν πολύ οι δύο τροχοί, ο μεγάλος και ο μικρός, που τους πήραμε από το ναυάγιο.
Νίκος Γ.

    Μου έκανε εντύπωση ο κινητήρας της βάρκας, που την έκανε να κινείται. Επίσης, μου άρεσε ο τροχός του «Πατρίς» και το μεγάλο μηχάνημα που έφτιαχναν τα κουβάρια. Το μουσείο ήταν υπέροχο!
Ιωάννα Π.

    Με εντυπωσίασε ο κινητήρας της βάρκας, που είχαν παλιά στη Σύρο και μου άρεσε πολύ ο τροχός του καραβιού «Πατρίς», που είχε βυθιστεί στην Κέα.
Μπεσάρτ Λ.


    Πιο πολύ μου άρεσε ο κινητήρας του πλοίου. Επίσης, μου άρεσε πολύ ο γιγάντιος τροχός, που είχε βγει από τη θάλασσα. Πέρασα φανταστικά!
Ιωσήφ Α.



    Στο βιομηχανικό μουσείο είδαμε πολλά ωραία πράγματα. Μου έμειναν ο τυπογράφος και το μαγαζί με τα παλιά ρούχα, που άρχισε να δουλεύει το 1896 και λόγω του πολέμου έκλεισε το 1940. Το όνομα του μαγαζιού ήταν «Χαραλαμπίδης». Επίσης, μου άρεσε το μηχάνημα που έφτιαχνε καραμέλες. Μετά είδαμε ένα μεγάλο τροχό, αλλά πιο πολύ το μηχάνημα καραμελών και ο τυπογράφος.
Μάξιμος Φ.

    Μου έκανε εντύπωση ένα παλιό μαγαζί για γυναίκες. Το μαγαζί ονομαζόταν «Χαραλαμπίδης». Επίσης, μου άρεσε ο αργαλειός, που ήταν μεγάλος. Ήταν ένα πολύ ωραίο μουσείο!
Σταυρίνα Σ.

    Με εντυπωσίασε πιο πολύ ο κινητήρας. Αυτό ήταν ένας τροχός που παλιά τον έβαζαν στις βάρκες και στα πλοία για να μπορούν να κινηθούν. Μου άρεσε επίσης πάρα πολύ ένα μαγαζί, που υπήρχε στα παλιά χρόνια και λεγόταν «Χαραλαμπίδης».
Στέλλα Χ.

    Στο βιομηχανικό μουσείο πέρασα πολύ ωραία και μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Με εντυπωσίασε το παλιό φωτοτυπικό και επίσης μου άρεσε που ο κύριος μας εξήγησε πώς δημιουργήθηκε η Ερμούπολη. Μου άρεσε ακόμα ο κινητήρας μιας βάρκας, που τον βάλαμε και δούλεψε μπροστά μας, το ναυάγιο, ο αργαλειός και πολλά άλλα πράγματα. Ήταν φανταστικά! Να πάτε κι εσείς μια επίσκεψη  να δείτε αυτά τα ωραία πράγματα.
Φαίη Ρ.

    Μου έκανε εντύπωση ένα μηχάνημα που μοιάζει με παλιός εκτυπωτής. Εκεί υπήρχε μια σφραγίδα με ένα κείμενο, όπου έβαζαν πάνω το χαρτί, το καπάκωναν, τραβούσαν ένα μοχλό και έβγαινε τυπωμένο. Ήταν πολύ ενδιαφέρον! Θα ήθελα να ξαναπάω!!!
Δήμητρα Λ.

    Περισσότερη εντύπωση μου έκανε μία πράσινη μηχανή πλοίου, που η προπέλα της κινούνταν με ένα μοχλό που δούλευε ακόμα!
Στέλιος Δ.

    Στο μουσείο μού άρεσε η πρέσα με την οποία σφράγιζαν τα πράγματα χωρίς να χαλούν τίποτα.
Δώρα Α.

    Από τα εκθέματα του Βιομηχανικού Μουσείου μού άρεσε ο τροχός, η πρέσα και η μηχανή του πλοίου.
Παναγιώτης Κ.

    Μου έκανε περισσότερη εντύπωση το ναυάγιο που έγινε κοντά στην Κέα, οι μηχανές των πλοίων και ιδιαίτερα η μηχανή που γυρνούσε η προπέλα της. Επίσης μου άρεσε ο αργαλειός που ρύθμιζαν με τα μικρά ξυλάκια το σχήμα που θα υφάνει.
Αντώνης Ρ.

    Απ’ όλα τα εκθέματα του Βιομηχανικού Μουσείου αυτά που μου άρεσαν ήταν: η μηχανή πλοίου, η προπέλα ενός μικρού σκάφους και ο αργαλειός.
Παναγιώτης Β.

    Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η μηχανή του αργαλειού. Ήταν μια μεγάλη περίεργη μηχανή, που στα παλιά χρόνια έφτιαχνε υφαντά.
Κωνσταντίνος Χ.

    Απ’ όλα αυτά που είδα στο Βιομηχανικό Μουσείο μου άρεσε πολύ ο τροχός. Ήταν πολύ  μεγάλος και μάλλον αρκετά βαρύς. Επίσης μου έκαναν εντύπωση οι μηχανές που ήταν εκεί και γι’ αυτό θέλω πολύ να το ξαναεπισκεφθώ.
Μιχάλης Κ.

    Στο Βιομηχανικό Μουσείο μού άρεσαν πιο πολύ οι μινιατούρες των πλοίων. Επίσης είδα έναν παλιό εκτυπωτή που μου άρεσε και θέλω να ξαναπάω.
Άγγελος Ρ.

    Στο μουσείο είχε φανταστικά πράγματα! Τα πλοία ήταν τα αγαπημένα μου. Είχε και μικρά πλοία φτιαγμένα από ξύλο. Έμαθα σημαντικά πράγματα.
Φαίδρα Δ.

    Στο μουσείο μου άρεσε πιο πολύ ο τροχός, γιατί έμοιαζε πολύ με τη ρόδα στο Λούνα Παρκ. Θα ήθελα πολύ να ξαναπάω!
Αγγελική Μ.

    Όταν πήγα στο Βιομηχανικό Μουσείο, έμαθα πως στα σχέδια του Δημαρχείου της Ερμούπολης είχαν σκεφτεί να βάλουν θόλους. Επίσης με εντυπωσίασε ότι είχαν συντηρήσει τα σχέδια του Δημαρχείου τόσο καλά.
Γιώργος Σ.

    Με εντυπωσίασαν αυτές οι δύο μηχανές που λέγονται πρέσες και έκλειναν τα πακέτα με ένα μοχλό. Η πρώτη είχε φτιαχτεί στην Αγγλία και η δεύτερη στη Σύρο.
Θάνος Λ.

    Στο Βιομηχανικό Μουσείο έμαθα για την πρέσα, τη μηχανή του πλοίου, τον τροχό κ.α. Ο τροχός ήταν πολύ μεγάλος. Είδα πολλές φωτογραφίες για πολλά πράγματα και είδα μικρά καράβια που μου άρεσαν πολύ.
Εύα Τ.

    Στο βιομηχανικό Μουσείο είδα και έμαθα πολλά και καινούρια πράγματα. Η αίθουσα με τα ποτήρια και με τα άλλα αντικείμενα, που βρέθηκαν μέσα σε πλοία που είχαν βυθιστεί, μου άρεσε περισσότερο απ’ όλα.
Άννα Μ. 






























Ευχαριστούμε πολύ το προσωπικό του Βιομηχανικού Μουσείου για τη φιλοξενία και την ξενάγηση!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου